Kan ik meerdere bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
Als je artikelen van meerdere bestellingen van Lounge by Zalando wil retourneren, kun je deze gerust in hetzelfde pakket terugsturen. Je vindt alle retourbonnen ...Lees meer
Hoe kan ik artikelen terugsturen?
* Tijdens de feestdagen in december is onze retourtermijn tijdelijk verlengd tot 45 dagen. Je kunt artikelen in originele staat binnen 31 dagen na ...Lees meer
Krijg ik een melding wanneer mijn geretourneerde bestelling door jullie is ontvangen?
Zodra de artikelen die je hebt geretourneerd in ons warenhuis zijn aangekomen en zijn verwerkt, sturen we je een e-mail ter bevestiging van de ...Lees meer
Hoeveel tijd heb ik om mijn retourzending terug te sturen?
* Tijdens de feestdagen in december is onze retourtermijn tijdelijk verlengd tot 45 dagen. Als je een of meerdere artikelen wil terugsturen, heb je ...Lees meer
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Je ontvangt je terugbetaling zodra de geretourneerde bestelling is aangekomen en verwerkt in ons warenhuis. In de regel kan dit tot maximaal 10 werkdagen ...Lees meer
Moet ik verzendkosten betalen om een of meer artikelen te kunnen retourneren?
Wij vergoeden je retourkosten. Print het retouretiket uit en plak het retouretiket op je pakket. Het retouretiket vind je in je account door ...Lees meer
Wat moet ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken?
Als je geen printer hebt, ga dan naar het gedeelte 'Bestellingen en retourzendingen' in je klantaccount. Kies vervolgens voor de bestelling die je wil ...Lees meer