FAQ Home - Verzending en levering

Verzending en levering

Welke verzendpartner levert mijn bestelling en wat zijn de bezorgopties?

Lounge by Zalando levert je bestelling binnen België met Bpost. Levering vindt plaats van maandag tot vrijdag. Binnen welke termijn het pakket wordt verwacht, ...Lees meer

Hoe lang bedraagt de levertijd?

De artikelen die je hebt besteld, worden aan het einde van de verkoopactie bij onze leverancier aangevraagd. Na aankomst in ons logistiek centrum ondergaan ...Lees meer

Waar is mijn pakket?

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van de bestelling met daarin de verwachte levertijd. Zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, ...Lees meer

Wat zijn de verpakkings- en afhandelingskosten bij Lounge by Zalando?

Bij Lounge by Zalando zijn de standaard verpakkings- en afhandelingskosten € 3,90 per bestelling, ongeacht hoeveel artikelen je bestelt. Combineer gerust artikelen uit verschillende ...Lees meer

Waar levert Lounge by Zalando?

Lounge by Zalando biedt momenteel verzending aan naar adressen in Nederland, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Finland, Verenigd Koninkrijk, Polen, Spanje, Litouwen, ...Lees meer

Levering aan een afhaalpunt

Kan ik mijn bestelling aan een afhaalpunt laten leveren? Ja! Je hebt vanaf nu de mogelijkheid je pakket te laten leveren bij het dichtstbijzijnde ...Lees meer

Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakje komt afleveren?

Niet thuis? Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert Bpost het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ...Lees meer

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Zodra je jouw bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het afleveradres, de ...Lees meer

Is het mogelijk om de levertijd voor mijn bestelling te verkorten?

Helaas kunnen we niet voor alle artikelen op onze website een verkorte leveringstijd aanbieden. Deze leveringsoptie is alleen beschikbaar voor bepaalde verkoopacties. Controleer de ...Lees meer

Wat te doen als ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die ...Lees meer

Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Vanwege technische redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen op verzoek samen te voegen. Wanneer je een tweede bestelling plaatst kort nadat ...Lees meer

Kunnen artikelen uit een bestelling afzonderlijk van elkaar worden verzonden?

Vanwege technische en logistieke redenen zijn wij helaas niet in staat om artikelen uit een bestelling apart te verzenden. Je hebt een bestelling geplaatst, ...Lees meer

Worden alle artikelen van mijn bestelling in één pakket verstuurd?

Over het algemeen kunnen bijna alle artikelen in één pakket worden verstuurd. Bij acties met koffers of zitzakken worden de artikelen wegens logistieke redenen ...Lees meer