Wat moet ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken?

Wat moet ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken?

Als je geen printer hebt, ga dan naar het gedeelte 'Bestellingen en retourzendingen' in je klantaccount. Kies vervolgens voor de bestelling die je wil terugsturen de optie 'Gebruik je retourbarcode op je telefoon' om een barcode naar jouw e-mailadres te laten sturen.

Je kunt deze barcode dan op het postkantoor laten scannen en het retouretiket laten afdrukken door Bpost.

Ook kun je contact op nemen met onze klantenservice. We sturen je dan een retouretiket per post toe.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
0800 795 18
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht