FAQ Home - Jouw gegevens

Jouw gegevens

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen in mijn account?

In je klantenaccount kan je onder 'Persoonlijke gegevens' je naam, e-mailadres, wachtwoord en je opgeslagen adresgegevens wijzigen. Als je je wachtwoord bent vergeten, klik ...Lees meer

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen als ik deze vergeten ben?

1. Ga naar onze website en klik op de knop 'Aanmelden'. Onder de inlogvelden zie je de vraag 'Wachtwoord vergeten?’. Klik hierop en voer ...Lees meer

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

We vinden het jammer dat je weggaat! Misschien heb je gewoon een pauze nodig van de nieuwsbrief? Dan kun je namelijk hier je nieuwsbrief instellingen ...Lees meer

Onze maatregelen om accounts te beschermen

Waarom word ik gevraagd om mijn account te verifiëren met een verificatiecode of om opnieuw in te loggen? Wij weten dat online veiligheid en bescherming ...Lees meer

Problemen met de verificatiecode

Voordat we je klantenaccount kunnen activeren, willen we je e-mailadres verifiëren. Daarom hebben wij een 6-cijferige verificatiecode naar je e-mail gestuurd. Wat moet ik doen ...Lees meer