FAQ Home - Bestellingen

Bestellingen

Hoe verloopt het bestelproces?

Bekijk onze aanbiedingen en kies je favoriete producten. Onze foto's, beschrijvingen en maattabel zullen je helpen om de juiste maat te kiezen. Wanneer je ...Lees meer

Mijn gewenste artikel is uitverkocht of tijdelijk gereserveerd, wat nu?

Als een artikel tijdelijk gereserveerd is, betekent dit dat alle beschikbare artikelen zich momenteel in de winkelmandjes van andere klanten bevinden. Als de aankoop ...Lees meer

Ik ben niet tevreden met een besteld artikel en wil een klacht indienen. Hoe nu te handelen?

Indien een artikel defect is, kun je een claim indienen. Vul dit formulier in om je klacht te verwerken en geef alsjeblieft zoveel mogelijk ...Lees meer

Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld (maat, kleur). Is het mogelijk om goederen om te ruilen of opnieuw te bestellen?

Lounge by Zalando heeft geen vast assortiment. In plaats daarvan bestellen we aan het einde van een verkoopactie alleen de door onze klanten bestelde ...Lees meer

Mijn bestelling is al geplaatst maar ik wil nog een item toevoegen. Is dit mogelijk?

Vanwege technische redenen zijn we helaas niet in staat om wijzigingen aan te brengen in een reeds geplaatste bestelling. Als je merkt dat er ...Lees meer

Wat is de garantieperiode voor artikelen gekocht op Lounge by Zalando?

Op alle producten die je bij ons hebt besteld, geldt een wettelijke garantieperiode van twee jaar. Deze twee jaar gaan in op het moment ...Lees meer

Hoe kan ik mijn bestelling of een artikel annuleren?

Heb je een verkeerd artikel besteld of ben je van gedachten veranderd? Zolang je bestelling nog niet in ons magazijn is verpakt, kun je ...Lees meer

Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn bestelling juist geplaatst is?

Kort nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een e-mail met daarin de bevestiging en je bestelnummer. In je account kun je ...Lees meer