Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Vanwege technische redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen op verzoek samen te voegen.

Wanneer je een tweede bestelling plaatst kort nadat je de eerste hebt geplaatst, kan het zijn dat ons systeem deze automatisch combineert tot één zending. Dit proces is bedoeld om onze efficiëntie te verhogen en de impact op het milieu te verminderen. Het samenvoegen kan echter alleen gebeuren door middel van de geautomatiseerde procedure, aangezien wij geen bestellingen kunnen combineren op individueel verzoek.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
0800 795 18
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht